fuesse

Πρησμένα πόδια – 5 προτάσεις για να τα ξεκουράσετε

Γυρίσατε σπίτι με κουρασμένα και πρησμένα πόδια;
Ειδικά το καλοκαίρι αυτό είναι συχνό φαινόμενο.
Η ζέστη κάνει το αίμα να κυκλοφορεί πιο αργά μέσα στις φλέβες.
Όταν μάλιστα είναι κουρασμένες από μια δύσκολη μέρα τότε είναι ακόμα πιο δύσκολο γι αυτές να «κυκλοφορήσουν» το αίμα.
Κατά επέκταση το αίμα μαζεύεται και τα υγρά διαπερνάνε τον ιστό και αυτός πρήζεται.
Τα πόδια είναι βαριά και κουρασμένα, ίσως μάλιστα να πονάνε πολύ.

Το hashimoto.gr σας κάνει 5 προτάσεις για το πώς μπορείτε να ξεκουράσετε τα πρησμένα και κουρασμένα ποδαράκια σας:

 

Το βράδυ βάλτε τα πόδια ψηλάBeinehoch

Με αυτόν τον τρόπο το αίμα θα διευκολυνθεί να κυλήσει και πάλι προς την καρδιά.
Ιδανικό είναι να ξαπλώσετε και να ανασηκώσετε τα πόδια επάνω σε ένα μαξιλάρι ή μια χοντρή κουβέρτα.

 

 

 

Κρύα-ζεστά ντουςwechselduschen

Κάντε ντους στα πόδια σας μια με ζεστό νερό και μετέπειτα με κρύο. Αυτό βοηθάει στην κυκλοφορία του αίματος και συσφίγγει τις φλέβες.

Με αυτόν τον τρόπο θα έχουν μεγαλύτερη αντοχή να ξαναστέλνουν το αίμα πίσω στην καρδιά.
Κατευθύνετε  το νερό από τις πατούσες μέχρι το γόνατο και πάλι πίσω. Γυρίστε την βρύση μια στο ζεστό και μετά στο κρύο.

 

 

Κίνησηbewegung

Θέλετε να κάνετε ποδήλατο, να κολυμπήσετε, να βγάλετε τον σκύλο βόλτα. Κάντε ότι σας τραβάει η όρεξη σας, αρκεί να δυναμώνετε τους μύες στις γάμπες. Οι φλέβες σας, θα σας ευγνωμονούν για το καλό που τους κάνετε.

 

 

Κίνηση και στο γραφείο

Καθώς καθόσαστε στο γραφείο μην ξεχνάτε πού και πού  να κινείτε fuesse bueroτα πόδια σας. Για παράδειγμα: ακουμπήστε τα πόδια σας με τις μύτες στο πάτωμα και κουνήστε τα πόδια σας ρυθμικά πάνω-κάτω.
Έπειτα ακουμπήστε τις φτέρνες σας στο πάτωμα και κουνήστε ρυθμικά τις πατούσες σας. Κάντε κύκλους με τα πόδια ακουμπώντας μόνο στις μύτες των ποδιών σας.
Με αυτό θα αποφεύγετε  να «πιάνονται» τα πόδια σας.

 

Κάλτσες που βελτιώνουν την κυκλοφορία του αίματος

Αυτές οι κάλτσες δεν είναι οι ίδιες με τις αντιθρομβωτικές καθώς απλά βοηθούν στην κυκλοφορία του αίματος και δεν είναι για σοβαρές ιατρικές παθήσεις. Ιδιαίτερα ωφέλιμες θα σας φανούν σε ένα μεγάλης διάρκειας ταξίδι ή αν χρειαστεί να σταθείτε ή να κάτσετε για πολλές ώρες.

 

Έχετε τακτικά πρησμένα πόδια χωρίς να τα κουράσατε ιδιαίτερα;

Καλό θα ήταν να το συζητήσετε αυτό με τον γιατρό σας, για να αποκλείσετε κάποια παθολογική αιτία για το οίδημα.
Αν τυχόν πάσχετε από χρόνιο υποθυρεοειδισμό ή κάποια χρόνια πάθηση του θυρεοειδούς αδένα και έχετε υπερβολικά συχνά πρησμένα πόδια ίσως σας ενδιαφέρει και το άρθρο «Κατακράτηση υγρών – είναι κάτι σοβαρό

fuss

Α. Α.

 

Facebooktwittergoogle_plusmail

2 thoughts on “Πρησμένα πόδια – 5 προτάσεις για να τα ξεκουράσετε

Αφήστε μια απάντηση