Πονοκέφαλος – 8 προτάσεις για την αντιμετώπιση του!

Ποιος δεν έχει νιώσει το κεφάλι του να πονάει και να γυρίζει ακόμα και χωρίς αλκοόλ. Όπως αναφέρει μια έρευνα γνωστής ασφαλιστικής εταιρίας  υπάρχουν μέχρι και 250 διαφορετικά είδη πονοκεφάλου.

Έχουμε όμως καλά νέα: Μπορείτε να απαλλαγείτε από τους πονοκεφάλους χωρίς να αδειάσετε όλα τα παυσίπονα του φαρμακείου σας.

Ακολουθούν 8 προτάσεις του hashimoto.gr:

  1. Μήπως πεινάτε και δεν πονάτε;

Όταν το επίπεδο του σακχάρου πέσει στο αίμα αυτό μπορεί να προκαλέσει πονοκεφάλους. Να τρώτε λοιπόν σε σταθερές ώρες. Καλό είναι να υπάρχει στην διατροφή σας μια ισορροπία και να μην αμελείτε να καταναλώνετε τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο (ψάρι, προϊόντα ολικής άλεσης). Αυτό το ιχνοστοιχείο βοηθάει στην χαλάρωση των μυών και ηρεμεί τα νεύρα.

 

  1. «Τα σαγόνια του πονοκεφάλου»

Πάτε σε οδοντίατρο; «Τι; Ο οδοντίατρος θεραπεύει τον πονοκέφαλο;» Ναι, κατά μια έγνοια. Όταν υπάρχουν οδοντικά προβλήματα ή προβλήματα στην γνάθο ενδέχεται να προκαλούν πονοκέφαλο. Είναι λοιπόν σημαντικό να μην παραλείπουμε τον τακτικό έλεγχο στον οδοντίατρο.

 

  1. Πιάστε το πιστολάκι για τα μαλλιά!foehnen

Όταν όλη την ημέρα καθόμαστε μπροστά σε ένα γραφείο είναι φυσιολογικό να «πιάνετε» ο αυχένας μας. Αυτό προκαλεί πόνους σε όλο το κεφάλι. Κάντε ένα μασάζ με το πιστολάκι των μαλλιών: Πως; Ανάψτε το και αφήστε τον ζεστό αέρα να ζεστάνει για λίγα λεπτά το κεφάλι, τον αυχένα και τους ώμους σας. Ο ζεστός αέρας θα χαλαρώσει τους μύες και θα απαλύνει τον πονοκέφαλο.

Ένα ζεστό μπάνιο θα φέρει παρόμοια αποτελέσματα.

 

  1. Άντε για ύπνο – άλλα όχι πάρα πολύsleep all day

Μήπως έχετε παρατηρήσει ότι ο πονοκέφαλος εμφανίζεται το Σαββατοκύριακο και τις Δευτέρες;  Τότε ίσως φταίνε οι δυσανάλογες ώρες ύπνου. Η έλλειψη ύπνου όπως και οι υπερβολικές ώρες ύπνου μπορεί να σας φέρουν δυσάρεστα συμπτώματα. Προσπαθήστε να έχετε ένα σταθερό ρυθμό στις ώρες ύπνου. Μην κοιμάστε υπερβολικά το Σαββατοκύριακο και ελάχιστα μεσοβδόμαδα, αυτό αναστατώνει τον οργανισμό σας και ίσως να είναι η αιτία για πονοκεφάλους.

 

  1. Μήπως φταίνε τα μάτια σας;

Άτομα που έχουν μυωπία ή πρεσβυωπία υποφέρουν τακτικά από πονοκεφάλους. Να ελέγχετε τακτικά τα μάτια σας και ειδικά όταν νιώθετε να έρχεται ο πονοκέφαλος μετά από διάβασμα ή μετά από εργασία στον υπολογιστή.

 

  1. Χαλαρώστεrelax

Το κάθε άτομο έχει το «ευαίσθητο» σημείο του. Όταν αγχωνόμαστε, κάποιοι μπορεί να νιώσουν πόνους στο στομάχι και άλλοι στο κεφάλι. Βρείτε τρόπους να διαχειριστείτε το άγχος.  Πάρτε βαθιές ανάσες και κάντε απαλό μασάζ στο κεφάλι, στον αυχένα, στα μηνίγγια και στους ώμους. Ακόμα μπορείτε να βγείτε στον καθαρό αέρα για περίπατο.

 

  1. Νεράκι για να περάσει το κεφαλάκι

Το κεφάλι σας βουίζει και δεν μπορείτε να συγκεντρωθείτε με τίποτα; Μήπως δεν ήπιατε αρκετό νερό; Όταν το σώμα δεν λάβει αρκετά υγρά, το αίμα γίνεται πιο πηκτό και τα κύτταρα δεν οξυγονώνονται επαρκώς. Ακόμα και αν δεν νιώθετε δίψα είναι καλό να πίνετε συχνά μικρές ποσότητες νερού κατά την διάρκεια της ημέρας. Αναλόγως τον οργανισμό 2 – 3 λίτρα θα πρέπει να λαμβάνει το σώμα σε υγρά.

 

  1. Έσχατη λύση – παυσίπονο

Αν όλα τα παραπάνω δεν φαίνεται να σας βοηθάνε θα πρέπει μάλλον να επιλέξετε την έσχατη λύση – το παυσίπονο. Υπάρχουν πολλά παυσίπονα που μπορείτε να πάρετε χωρίς την συνταγή του γιατρού. Προσοχή: Τα χάπια αυτά δεν κάνει να τα λαμβάνετε πάνω από 3 μέρες συνεχόμενα και όχι πάνω από 10 συνολικές μέρες τον μήνα. Γιατί; Επειδή η τακτική λήψη αυτών μπορεί να προκαλέσει επιδείνωση των πονοκεφάλων. Οι πληροφορίες που δίνονται σε αυτό το άρθρο αφορούν απλές λύσεις για την καθημερινότητα. Αν ένας πονοκέφαλος κρατάει για μεγάλο χρονικό διάστημα και/ή δεν περνάει με κοινά παυσίπονα απευθυνθείτε άμεσα στον γιατρό σας.

 

Προσοχή:  Όποιος λαμβάνει το χάπι για τον θυρεοειδή θα πρέπει να έχει υπόψη του ότι για τουλάχιστον 1-2 ώρες μετά την λήψη θυροξίνης ΔΕΝ  θα πρέπει να λάβει κάποιο παυσίπονο.

 

Α.Α.

Facebooktwittergoogle_plusmail

Αφήστε μια απάντηση