Παρακαλώ μία γνώμη για το συγκεκριμένο

Αρχική Συζητήσεις Forum – Hashimoto Γενική συζήτηση Παρακαλώ μία γνώμη για το συγκεκριμένο

Αυτό το θέμα περιέχει 1 απάντηση, έχει 2 φωνές, και ανανεώθηκε τελευταία από  DaisySimpson 2 μήνες, 3 εβδομάδες πριν.

  • Συντάκτης
    Δημοσιεύσεις
  • #5274

    kossyv
    Συμμετέχων

    Καλησπέρα σας,

    Ονομάζομαι Γιάννης και ειμαι 33 χρονών και έχω εδω και 1 χρόνο περίπου τα εξής συμπτώματα: έντονα βουητά στα αυτιά που συνδυάζονται με αστάθεια, ζάλη και τάση για εμετό. Έχω κάνει αιματολογικές εξετάσεις (συμπεριλαμβανομένου TSH και Β12) και έχουν βγει όλες στα κανονικά όρια. Επίσης, έχω επισκεφθεί ΩΡΛ, νευρολόγο και παθόλογο και κανείς δεν μου βρίσκει τίποτα. Ο τελευταίος ΩΡΛ που πήγα μου έδωσε χαπάκια SIBELIUM(δοσολογία 2 χάπια κάθε βράδυ) για ένα μήνα. Μπορώ να πω ότι με ηρέμησαν τα συγκεκριμένα χάπια, αλλά τώρα μετά απο ένα εξάμηνο περίπου εμφανίστηκαν πάλι τα ίδια συμπτώματα και παρόλο που ξεκίνησα ξανά τα SIBELIUM, τώρα δείχνουν να μην ανταποκρίνονται. Υπάρχει περίπτωση να έχω χασιμότο; πώς θα με συμβουλεύατε να προχωρήσω; (να σημειώσω ότι η μητέρα μου παίρνει χάπια Τ4 για τον θυρεοειδή)

    Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

  • #5438

    DaisySimpson
    Συμμετέχων

    Hi,
    It can be a fever but I would suggest you to consult with a doctor.

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να απαντήσετε σ' αυτό το θέμα.