Χασιμοτο και εργασία

Αρχική Συζητήσεις Forum – Hashimoto Γενική συζήτηση Χασιμοτο και εργασία

Τοποθέτηση ετικέτας: 

Επισκόπιση 3 απαντητικών νημάτων
  • Συγγραφέας
      unsourcer
      Συμμετέχων

Καλημέρα σας, είμαι 28 ετών και προσφάτως ανακάλυψα ότι πάσχω από το αυτοανοσο χασιμοτο. Έχω ξεκινήσει θεραπεία με Τ4. Συμπτώματα:μυϊκοι πόνοι σε όλο το σώμα, κόπωση,άγχος, ζάλη και αδυναμία συγκέντρωσης. Το πρόβλημα μου και το άγχος μου είναι το επάγγελμα μου. Είμαι μηχανικός εμπορικού ναυτικού και όπως καταλαβαίνετε είναι ένα άκρως απαιτητικό επάγγελμα. Τώρα για παράδειγμα δε μπορώ να δουλέψω εξαιτίας αυτών των συμπτωμάτων. Πιστεύετε χασιμοτο και δύσκολα επαγγέλματα δε πάνε μαζί; Ευχαριστώ πολύ.

Eva Pap
      Συμμετέχων

Είμαι λογιστρια και αντιμετωπιζω το ιδιο προβλημα!έχω τρομερο προβλημα στη δουλεια μου και το αγχος μου για αυτο δεν βοηθάει καθολου, συνεχως απορυθμίζεται ο θυρεοειδης. Μακάρι να βρούμε λύση και να μην χρειαστει να αλλάξουμε επάγγελμα!Ας μας πει κάποιος την λύση :/

Hasimotiani
        Συμμετέχων

Αγαπητες μου χασιμοτιανες..χιουμοριζουμε λιγο για να την παλεψουμε…η αληθεια ειναι οτι τα δυσκολα επαγγελματα..απαιτουν περισοοτερη ενεργεια και συγκεντρωση που το χασιμοτο μας φροντιζει να τα κρυψει καλα..μην το βαζετε κατω…ρυθμιστε τις ορμονες σας..και επισκεφθειτε νευρολογο..για να δειτε αν η νοσος εχει πειραξει το νευρικο συστημα και κατα συνεπεια τον ομορφο εγκεφαλο μας..αν θελετε σας συστηνω τον δικο μου..που οταν κατερευσα.,με ανεστησε..εχει περασει ενας μηνας απο τοτε..παω καλυτερα αλλα εχω δρομο..

Eva Pap
        Συμμετέχων

Νευρολόγο; υπάρχει τέτοια περίπτωση; τρομαξα λιγακι να πω την αλήθεια!! εγω θα ήθελα να μου τον συστήσεις! σε ευχαριστώ πολύ!

Dion
      Συμμετέχων

Καλησπέρα σας,

έχω αρκετά από τα παραπάνω συμπτώματα λόγω hasimoto, θα μπορούσατε να μου συστήσετε κάποιον νευρολόγο, να δω κατά πόσο έχει επειρεαστεί το νευρικό μου σύστημα.
      Ευχαριστώ πολύ!!!

Ανδρι96
      Συμμετέχων